Αξιολόγηση Κοινωνικών δεξιοτήτων
Τί είναι η αξιολόγηση Κοινωνικών δεξιοτήτων.
Η αξιολόγηση κοινωνικών δεξιοτήτων, Γενικοί Τομείς Εστίασης (SS-GFA),
αποτελείται από τρία κύρια συστατικά που περιλαμβάνουν:
Α. Έμμεση αξιολόγηση:
Συνέντευξη γονέα / φροντιστή
*Ερωτηματολόγιο συμμετεχόντων
Κλίμακα Αξιολόγησης Δεξιοτήτων
Β. Δομημένη παρατήρηση:
Παιχνίδι,
Γενικές κοινωνικές συμπεριφορές
Γ. Άμεση αξιολόγηση:
Παιχνίδι,
Γενικές κοινωνικές συμπεριφορές
Η αξιολόγηση λαμβάνει πληροφορίες για την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης συνολικής εικόνας των κοινωνικών συμπεριφορών ενός ατόμου σε 15 τομείς, οι οποίοι αναφέρονται ως Γενικοί Τομείς Εστίασης.
Οι πληροφορίες αυτές χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό των πιο σχετικών με τις ανάγκες, λειτουργικών και ουσιαστικών στόχων για το μαθητή κάτω από την ομπρέλα του παιχνιδιού και της κοινωνικής συμπεριφοράς.
Ποιός ωφελείται από μία αξιολόγηση κοινωνικών δεξιοτήτων.
Το INATHENS παρέχει ομαδική διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές (παιδιά και εφήβους) με αυτισμό, ΔΕΠΥ, άγχος & διαταραχές επικοινωνίας βάσει επιστημονικά τεκμηριωμένων πρακτικών, με έμφαση στη διασκέδαση!
Χρησιμοποιούμε την επιστήμη της Εφαρμοσμένης Ανάλυσης Συμπεριφοράς (ΑΒΑ) για να αναπτύξουμε ‘καθαρό’ παιχνίδι και κοινωνικές δεξιότητες.
Η προσέγγισή μας βασίζεται: στη δημιουργία σχέσεων, εστιάζει στην επικοινωνία, καθοδηγείται από τα δεδομένα.
-Δημιουργία σχέσεων: η δημιουργία σχέσεων αποτελεί θεμέλιο για τη μελλοντική μάθηση
-Εστίαση στην επικοινωνία: διδασκαλία της γλώσσας ως συμπεριφορά
-Καθοδηγούμενη από τα δεδομένα: Ατομικοί στόχοι και συστηματική παρακολούθηση προόδου.
Τομείς Αξιολόγησης Κοινωνικών Δεξιοτήτων
Χτίζουμε δεξιότητες που έχουν μεγάλη σημασία στον πραγματικό κόσμο γιατί όλοι αξίζουν να έχουν θετικές, ουσιαστικές και αμοιβαίες σχέσεις στη ζωή τους.